Job 36 van 85


Report this listing

Solliciteren



HR-officer | Payroll Advisor | Wielsbeke | Vast contract


Functie

Ben jij klaar om de leiding te nemen over de payroll van meer dan 200 hardwerkende arbeiders op onze bruisende locatie in Ooigem?

Als Payroll Officer ben jij de spil waar het allemaal om draait. Je werkt nauw samen met de Production Manager en de Plant Manager, en je bent het eerste aanspreekpunt voor al onze gewaardeerde productiemedewerkers.
Je onderhoudt een vlotte communicatie met onze inhouse en interim partners, en je zorgt ervoor dat onze HR-dienstverlening aan onze medewerkers naadloos verloopt.

Jouw profiel

Heb je een stevige achtergrond in payrolladministratie, bij voorkeur binnen een dynamische productieomgeving?
Jij bent flexibel, en je spreekt net zo gemakkelijk Nederlands als Frans. Als je ook nog Engels beheerst, is dat fantastisch!
Als geboren netwerker bouw je duurzame relaties op met onze medewerkers en onze partners in rekrutering.
Je bent helemaal bij de tijd wat betreft digitale tools, met kennis van eBlox en Protime.
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)

Aanbod

We bieden jou een uitdagende en gevarieerde functie waarin jij de ruimte krijgt om je stempel te drukken.
Sluit je aan bij een financieel gezond bedrijf dat volop groeit.
Bij ons staan innovatie, talentontwikkeling en duurzaamheid hoog in het vaandel.
En natuurlijk staat daar een aantrekkelijk salaris tegenover, inclusief maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, een dertiende maand, 12 ADV-dagen, flexibele werktijden en de mogelijkheid tot thuiswerken.

Vast contract!

Adecco Permanent Recruitment Center werkt enkel op vacatures die jou een vast contract garanderen. Wij staan in voor rekrutering & selectie bij onze klanten.

Interesse in deze vacature? Solliciteer online, wij garanderen een snelle en discrete behandeling van je kandidatuur.
Zit je nog met vragen? Of is dit jobvoorstel niet helemaal wat je zoekt?
Contacteer ons, wij bespreken graag mogelijkheden op maat.

Adecco Perm Recruitment Center - 051 66 11 20 - prc.west@adecco.be

Solliciteren

478 COMPETENCE CENTER W-V
+32 (0)51 66 11 20

Solliciteren